stat

onsdag, maj 25, 2011

Yesterday!

Blev ingen uppdatering igår.
Dagen spenderades hemma hos underbara Brigita.
Vi gjorde som vanligt, inget särskilt. Brigita bjöd på jätte god lunch innan min bästa vän, Isabell kom förbi.
Vi poppade lite popcorn och snackade skit.
Efter att jagvarit hos Brigita åkte jag hem en sväng för att städa vardagsrummet lite och även fixa med lite "viktiga papper".
Senare på kvällen gick jag över till Marre. Där bjöds det på vin och som vanligt massa skratt.
Mer än så hände inte igår. Rätt chill dag.

Idag ska jag vara barnvakt.. Som vanligt :)
Vanliga vardagar har jag inget emot alls. Det är helgerna som är jobbiga. Då har jag dom HELA dagarna.
Vardagar är bara eftermiddag/kväll i några timmar. No problem.
Väntar fortfarande på att Jordan ska svara.. Antar att han behöver lite mer tid.
Thats ok.. All the time in the world.. he will have.
Det är SJUKT svårt att låta bli att skriva. Jag vill ju inte stressa honom.
Ball is in his court..

Idag när jag kom hem så hade jag TOTALT glömt att mamma var förbi mig igår när jag inte var hemma.
Detta hade hon köpt till mig och lämnat i mitt kök!!!!!
Jublade när jag fick syn på allt det fina!!



TACK snälla du!!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar