stat

torsdag, maj 19, 2011

I can see the sun!!

Regniga dagar om vartannat!
Det är som vädret inte kan bestämma sig, 5 minuter sol, 10 minuter regn.. så håller det på!
Men nu ser det ut som att vi kanske kan få fint väder idag! Hoppas hoppas!
Jag längtar efter den där stekhettan som Svenska sommaren tillför! Jag må vara väldigt Amerikaniserad.. Men jag älskar Sverige.
Sverige är ett fritt land och jag tycker om vår natur och alla vackra färger som sommaren för med sig!
Det är bara det att resten av de 8-9 månaderna om året så vill jag typ.. Dö.
Grått och fruset.. Inga färger eller solsken på månader.. Jag klarar inte det.
Mår kasst som fan om vinterhalvåret!
Fick en länk av min Emmi nu angående permanent Visum till USA. 
Ska kolla upp det och se om det kanske finns en chans att man kan söka ett sådant! 
CAUSE I NEED TO GO HOME!!! 

Var en fin dag igår.
Började med att jag fick en Tweet från Marre där hon hade hittat Alvins lilla kanin!!!
LYCKA!! Nu kan lilla Alvin mysa med sin själsfrände igen!
Senare mötte upp lilla Mathilda på stan.
 Tror hon mår lite bättre än för 2 dagar sen när hennes hund, Hera blev påkörd.
Det blev en snabb lunch och en liten runda på stan innan jag mötte upp Elin för lite kvalitets tid.
Isabell anslöt sig efter ett tag och det slutade med en 2 timmars lång fika på nya Espresso house. Det närmaste man kommer Starbucks här i sverige.. Ja.. om man inte räknar med att det ligger en starbucks på Arlanda Flygplats.. innanför tullarna.
Måste man köpa en flygbiljett någonstans för att få sig lite starbucks.. *gråter lite*
Jag gillar förvisso Espresso House så jag ska inte klaga.. Men, det är inte starbucks!


Idag ska jag ner på stan och träffa Angelica & Sandra!
Tror vi bestämde att vi skulle äta lunch.. Men det blir nog mer någon form av mix mellan lunch och middag.
De flesta jag känner äter inte lunch vid 3 på eftermiddagen.

Nu ska jag förbereda middag sen slappa ett tag.
Blev en orolig natt med knasiga drömmar om livvakter och dylikt.
Japp.. DEN livvakten. Tror mitt undermedvetna lyser igenom.. Fan.
Bort bort bort.

Bloggas senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar