stat

måndag, maj 30, 2011

Unexpected!

Sov hemma hos Bull i natt! Hade efterfrågat en kväll/dag med henne förra veckan då jag ville bolla lite med henne angående plugga i USA. Jag vet att Isabell alltid har mitt bästa i sitt intresse och hon är även den som inte bara ser allt som en "rolig grej" utan försöker se det stora hela i situationer.
Hon tyckte att jag skulle åka. "Kommer du in på skolan, åk. Men åk inte för Jordans skull utan se honom som en bonus isåfall". Givetvis.. jag åker inte och pluggar i NY för hans skull.. utan för min egen skull.
Det är ju en utbildning det handlar om. En utbildning jag inte skulle kunna få i Sverige så vida jag inte går tillbaka och pluggar upp mina gymnasiebetyg, och det orkar inte jag.
Så nu är det bara att tuta och köra. Hyra ut lägenheten och fixa ett temporärt hem till lilla Woodie.
Det får ta den tiden det tar, jag tänker inte stressa detta. Start terminen jag tänker söka till är inte förens i Januari så jag har ju lite tid på mig :)

Nu ska jag ta och vila lite sen ska jag iväg till Brigita.

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar