stat

torsdag, maj 12, 2011

Perfect day!

Tvillingarna handlar med mamma
Idag... 28-30 grader varmt!
Solsken och inte ett moln så långt ögat kunde nå!
Gick upp vid 8 tiden på morgonen, åt frukost för ovanlighetens skull, klädde på mig.
Dagens första stopp var hos min psykolog.
Hon är HELT fantastisk. Har gått hos henne i ungefär en månad nu (Take or give a week or so).
Hon har HELT fått mig på andra tankar och har fått mig att förstå mig själv och varför jag är så trasig som jag är. Och framförallt, att inget av det jag fick gå igenom som barn, är MITT fel.
Hur jag är i dagens läge, är allt baserat på saker jag fått gå igenom, då.
Jag måste sluta klandra mig själv och insé, att.. JAG DUGER.
Sluta gömma mig bakom saker och lära mig att uppskatta mig själv och den jag är istället för att hela tiden försöka springa från mig själv. Det håller aldrig i längden.


Casper steker i vagnen
Efter att jag varit hos psykologen bar det av till Doris.
Jag och Angelica hade bestämt dejt med henne dagen innan.
Så det var väldigt trevligt att få spendera förmiddagen/tidig eftermiddag med två av mina favorit mammor och mina 4 favorit knattar, Noah, Jolie, Alvin och lilla Casper :)
Efter ett tag var min kära Doris tvungen att springa iväg på ett ärende med lilla Alvin, (som nu mera kallas bulan) så jag fick vara barnvakt åt världens underbaraste tvillingar, Noah & Jolie!
Jag har länge velat vara barnvakt åt Doris barn, då hon är min absolut äldsta och bästa vän.
Så det var väl mottaget. Vi hade stört kul medans mamma Doris var iväg med lilla Alvin.


Alvin tuggar i sig lite lunch
Efter att Doris hade kommit hem så var det iväg till nästa dejt.
Till Brigita närmare bestämt. Jag har sagt det förut och jag skulle kunna säga det hur många gånger till som helst. Brigita är fasiken en av de bästa människor som finns. Så genuin, så snäll och alldeles alldeles underbar!
Henne vet jag att jag alltid kan lita på. Hon är lätt att prata med och jag känner mig trygg hos henne.
ALL kärlek och respekt till dig, Briggan!

Nu ska jag ta mig en lyssning på låten som jag och Elin sjöng in för några veckor sedan.


Återkommer senare :)

1 kommentar: