stat

lördag, maj 28, 2011

Blah..


Idag har det varit en sån där.. "Jag ska aldrig dricka igen" dag..
funderar faktiskt helt seriöst på att lägga ner det där.
Jag dricker ändå så sällan så kan lika gärna sluta helt.
Var ute en sväng med tjejerna igår. Hade verkligen super trevligt!
Det blev verkligen ingen sen kväll för mig. Jag bangade redan vid 10 tiden på kvällen. Blev verkligen helt totalt ner supen av Angelica!!
My lord.. var LÄNGE SEN jag var SÅ full!

Åkte ner på stan en sväng på dagen och köpte mig en smoothie från mitt favorit ställe.
Fett värt att få i sig lite vitaminer!

Jag är fortfarande kvar hos min syster. Men imorgon ska jag hem till mig igen.
Saknar min lilla pojke där hemma! Min Woodie!

Nu ska jag kolla på film och äta lite snacks.
Hoppas alla har haft en fin helg so far.
Bloggas mer i morgon!

Kärlek!

1 kommentar: