stat

tisdag, maj 17, 2011

It has arrived!!

Min mobil har kommit! WUUUUT WUUUUT!!
Han givetvis inte hämta ut den.. Typiskt!
Men i morgon ringer klockan tidigt så jag kan gå upp och ta mig till posten för att hämta ut min guldklimp! *skuttar upp och ner av lycka*


Jag har just kommit hem från en hel dag med mina två BÄSTA vänner!!
Eftermiddagen spenderades med min allra äldsta vän, Doris.. Dorothéa.. Théa.. Whatever you wanna call her!
Det blev kaffe och små prat hemma hos henne innan vi tog oss ner till stan, hela gänget!
Tvillingarna skulle klippa sig, dem blev jätte fina i sina nya frisyrer och jag tror även dem blev nöjda :)
Dagens FAIL var att lilla Alvin miste sin "snutte".. Hans lilla gose kanin skuttade spårlöst och mystiskt bort någonstans mellan Klippstugan och Waynes coffee. Alla ni som bor i Västerås vet hur LITET avstånd det är emellan dem två ställena, ändå lyckades denna älskade Kanin försvinna. :(
May he rest bland morötter och andra grönsaker uppe i himlen.


Efter att jag varit med Doris och barnen så bar det av till Bull.. Isabell.. Bella.. whatever you wanna call her!
Jag fick en present av henne. EN FÖDELSEDAGS TÅRTA!!! Me SO happy!!
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så var det enda jag önskade mig, Tårta och en ballong.
Jag fick förvisso 2 ballonger av Emmi på min dag, men ingen tårta fick jag av någon.
Men idag fick jag min alldeles egna lilla prinsesstårta/bakelse!
Jag blev hur glad som helst! Det är dem små sakerna som rör mig och som betyder mest!
Tack snälla underbara Bull för den goda tårtan! :D
Inte nog med att jag fick tårta.. Isabell bjöd på Lasagne också.
För er stackare som aldrig smakat Isabells lasagne så kan jag berätta att hon gör VÄRLDENS godaste lasagne. Jag har tjatat och tjatat och tjatat om att hon ska göra lasagne, ända sen jag kom hem från USA.
ÄNTLIGEN fick jag den!! Kunde liksom inte blivit bättre :)

Dagen har helt enkelt varit HELT perfekt om det inte vore för en hemsk sak.. :(
Fick ett meddelande på facebook från lilla Mathilda idag..
Hon skrev att hennes hund.. Världens mysigaste, Hera.. har blivit påkörd.. :(
Jag vet hur mycket denna hund betyder för Mathilda så jag ringde upp.. Fick höra hur allt gått till.
Blev alldeles tårögd.
Världens finaste och mysigaste Rottweiler, Hera dog idag efter att hon blivit påkörd av en lastbil :(

May she rest in peace.. Fina Hera!

Älskade hund.. :(

Min första tomte på 22år :(

Kommer aldrig hitta en skönare huvudkudde :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar