stat

söndag, maj 08, 2011

Radience

Känner mig som en helt ny människa från vad jag gjorde för sisådär.. 1 och en halv månad sedan.
Jag är nyfiken och förväntansfull på vad framtiden har att erbjuda och jag VILL så mycket mer nu än vad jag gjorde tidigare.
Jag känner inte behovet av att alla ska tycka om mig.
So what if someone does not like me! Man kan inte tycka om alla, så är det bara.
Jag trivs med de människor jag har runt mig och dem är det viktigaste jag har i mitt liv.
Dem är stommen i hur jag mår.
Det har fallit bort så många så kallade vänner nu medan jag mått/mår dåligt.
Samtidigt så har det tillkommit vänner.
Kompisar och Vänner är två olika saker för mig. Kompisar, är inte den innersta kretsen..
Dem är folk jag umgås med då och då och vi ses ute eller vid olika tillställningar.
Mina Vänner.. dem står mig närmast. Det är dem jag går till när jag behöver prata eller när jag behöver få le.. eller gråta.
Dem har min rygg no matter what and i LOVE Them!

Jag ligger och tar en paus från städandet nu.
Jag har inte varit hemma mycket alls senaste tiden. Har så dåligt samvete för min lilla prins som fått vara själv nästan oavbrutet den senaste månaden.
Jag ska verkligen börja vara hemma med honom mera nu.
Min lilla mys! Han ligger som vanligt bredvid mig när jag ligger här och bloggar.
Det är hans plats. Bredvid datorn när mamma bloggar, det är hans favorit plats.
Lilla Woodie! Hjärta honom!


Jag var ut en sväng med Marre igår. Vi söp ner oss totalt och gick till Pitchers för en öl!
Jag lyckades fylle ringa Jordan ett par gånger.
NOTE TO SELF: "LÄMNA ALLTID MOBILEN HEMMA NÄR DU SUPER!!"
Gud vilken ångest jag hade när jag vaknade.
SO SORRY!!

Nu ska jag städa vidare!
Kärlek till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar