stat

måndag, maj 09, 2011

Jersey Boy

Har väldigt många läsare från NJ på senaste tiden.
Du som sitter och översätter min blogg på Google.. Du som bor i Linden New Jersey!
Lämna en kommentar och säg något ;)
Same goes for alla ni andra som också översätter min blogg till Engelska.
Drop me a line och säg hej :)
I mean.. have you ANY idea how messed up everything gets when translated?
Nothing makes sense.
I could just write in english.. Like im doing now.. But what fun would that be? :P

Jag och Jennifer har precis kommit hem från en sväng hos Marre.
Vi kikade på "Final Destination" med underbara Devon Sawa i huvurdrollen! LOVES him!
Han är så trevlig och snäll! Är galet tacksam att han är så tillgänglig och tillmötesgående med sina fans.
Tog med mig Jennifer förbi Djäkneberget och visade utsikten över sköna gröna Västerås! Det är så vackert där!


Imorgon ska vi ner på stan i det fina vädret och dricka smoothie!
Jag har gått och tjatat om min smoothie hela dagen så i morgon ska jag ta mig tusan ha en!

Jag delar säng med någon i natt, och den personen har lyckats somna.. How rude..
Jag ska väl också ta och lägga mig. Bloggas igen i morgon.

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar