stat

lördag, maj 07, 2011

First Birthday!

Igår var en fin dag! Började med att jag lunchade med Mamma och Lars.
Jag fick tre presenter; Britney Spears nya parfym - Radience.
En liten grej med värme ljus och doft oljor och ett paket lösögonfransar. Tack så jätte mycket!
Efter lunch åkte jag hem till Brigita för lite tjejsnack och.. Bullar :)


Senare mot kvällen så svängde jag förbi Bill & Bob för en öl med Jenny innan jag åkte hem för att städa undan tapeter som ligger över hela vardagsrummet.
Jenny och jag har varit jobbarkompisar när vi jobbade på FOREX BANK för några år sedan.
Hon är en fantastisk människa! Go och glad på alla sätt och vis.
Verkligen en positiv energi att ha runt sig!
Hoppas våret nästa möte bli längre.


Idag har jag varit på Caspers ett års kalas! Lilla knoddens allra första födelsedag!
Casper är verkligen ett litet charmtroll!
Var jätte trevligt att få bli bjuden!
Jag hade sagt redan igår när jag var hos Brigita att allt jag ville ha i födelsedags present var en ballong och tårta! Jag fick en fin helium ballong och tårta med mig hem från Angelica + Familj!
Lindah = Very happy! Tack rara ni! Det lever jag länge på!!
Tog en snabb fika på stan med min lillasyster innan jag åkte hem.
Om ett tag ska jag ta mig hem till Marre, vi ska dricka vin och ta oss ut en sväng! (har jag bestämt).
Det är så himla fint väder ute så det vore skandal att sitta hemma!


Nu ska jag in i duschen och snygga till mig (I bästa kapacitet).
Hoppas ni alla har en fin helg!




KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar