stat

fredag, maj 06, 2011

Hairdresser!

Hola das bloggas... Eller något?


Har varit hemma hos familjen och tagit hand om småsyskonen.. Som vanligt!
Han även med en sväng till Doris för att fixa hennes hår till blogg galan på lördag! Resultatet blev uppskattat och alla var nöjda, då även jag!
Han även med lite bus med barnen och en snabb kaffe innan jag var tvungen att sticka iväg hem för att fixa Brigitas hår.. För tredje gången denna vecka.
Vila håret nu min kära!


Jag har blivit helt hooked på Jordin Sparks låt "Battlefield"
Den går på repeat på spotify och på mobilen and I just can't get enough.
Relaterar mycket till den låten då min situation med Jordan är just som.. Ett battlefield.
Triangeldrama MUCH!
En person som står honom nära better gå het his armor då I would take him down!
Would put up a fight for Jordan, for SURE! Som jag sa... Battlefield!



Om en vecka si sådär.. närmare bestämt på Lördag nästa vecka så fyller jag år :D
Min vackra och underbara Emmi kommer hit från Stockholm för att leka med mig då! SUPER glad!
Ingen av mina stockholmare brukar komma hit när jag fyller så me is happy!
Ska bli kul att få hit henne.
Hon har inte varit hos mig sen... 1927? (2002).

På Söndag så kommer en annan Stockholmare och hälsar på mig, Jennifer!
Hon har inte heller varit hos mig sen 1927!! (2001). Illa!
Men det ska bli jätte kul att få ha henne här i 2 dagar!




Idag har jag fullt upp.. Som vanligt! Först kommer mamma in till stan för att luncha och lämna födelsedags present till mig, sen så ska jag till Brigita..
Sen på kvällen ska jag till min Isabell!
Önskar det fanns fler timmar på dagen att spela med!
Alltid så mycket att göra känns det som!
MÅSTE ta tag i vardags rummet i helgen innan Jennfa kommer hit.
Kan inte se ut dådär.. Tapeter på golvet och möblerna står huller om buller.
Gillar inte.. INTE när det är stökigt hemma!

Någon hade lämnat en kommentar här om dagen och frågat vad för operation jag skulle göra.
Men skulle vilja ha ett namn signerat den kommentaren så man vet vem man pratar med :)

Bloggas innan läggdags!

KÄRLEK!

1 kommentar:

  1. Norrlands guld6 maj 2011 kl. 12:31

    Sorry, det var jag som var den anonyma :) Försöker att inte göra alltför stora fotavtryck på webben då jag verkligen INTE vill att mina elever ska kunna spåra min blogg på något vänster :)

    SvaraRadera