stat

söndag, maj 22, 2011

Guest blogging!

Heeeey everybody!
Nu har vi Michaela här då, som är på besök i Lindahs blogg.
Lindah har ju suttit barnvakt åt mig och mina syskon i helgen. Japp, it's true! I still need a babysitter... ;( Tanken var att vi i fredags skulle ha kollat på Insidious tillsammans med en vän till mig. Så blev det inte då jag och min vän kom in snubblandes vid elva tiden och stupade i säng. Men! Igår så blev det av. Först så drog ju Lindah till Marre men tillslut så kom hon hem till lilla mig och då kröp vi upp i soffan och började sakta men säkert skrämma vettet ur varandra.
Annars rullar dagarna på. Lindah sitter och svär över sig själv som vanligt över allt med Jordan. Även om hon inte verkar lika knäckt som hon var för några veckor sedan så tror jag ändå att det smärtar ganska rejält fortfarande. Känner lite för att ringa upp pojken och få honom till sin hjärnas fulla bruk igen and make him realize what he is missing out on... Anyhow, det kommer jag inte att göra. Men frestande är det!

Ikväll ska jag och Lindah baka kladdkaka, vispa grädde och förmodligen lär det bli någon film ikväll med trots att jag sagt nej och bestämt mig för att spela The Sims 2. Kärlek till det spelet, alltså. Spelar du det inte innan du dör så är ditt liv inte fulländat. True story, bro.

Såatteh... Har inget att säga egentligen, om ni förväntade er det så, sorry. Jag ville bara ha lite uppmärksamhet!

Hale gött! Peace out.

 Bjussar på den här gamla bilden då va! I was actually kinda cute when I was twelve... Min syster undrar vad som hände sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar