stat

måndag, maj 16, 2011

Frienemies

Idag så har jag haft en mycket trevlig dag tillsammans med många olika vänner.
Vaknade hemma hos Marre, begav mig mot bjurhovda hem till familjen där jag nu är barnvakt.
Tog en sväng i bjurhovda spåret med mAmi och hennes hund innan jag och rara Angelica begav oss hem till Sandra.
Blev en hel del "avreagering" från flera håll.
Mycket skratt också så klart.
Man kan helt enkelt inte göra annat än att skratta åt vissa saker och personer.
Bättre det än att lägga ner energi och bli arg och ledsen på folk. Det tjänar inget till.

Efter att jag och Angie gått från Sandra så var det dags att hämta barnen på förskola och fritids och allt vad det heter.
Säger man "Dagis" till Ewelina blir hon jätte sur.
Lite halv charmigt sådär.

Nu ska jag tvinga min lillasyster att fläta mitt hår, sen ska vi äta popcorn och titta på alla "Pirates" filmer :)
God Bless Captain Jack Sparrow!

Längtar som bara den efter min nya BB!!!!
Kanske.. Förhoppningsvis.. Kommer på posten imorgon.



HAKUNA MATATA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar