stat

tisdag, maj 10, 2011

Sunny days!

Har haft en fin dag so far!
Spenderade förmiddagen med att leka i sandlådan med Angelica och lilla Casper.
Angelica är bra. Vi har våra stunder, men hon är alltid lätt att prata med och glad för det mesta. Vi pratade lite om vänner och att man lär sig tillslut vilka man kan räkna med och lita på. Det är trist när man får veta att man inte kan räkna med en person.
Samtidigt ska man vara glad, för då slipper man lägga mer energi på vissa personer.

Just  nu e jag hemma hos familjen och ska alldeles straxt iväg och hämta barnen på förskolan/fritids och allt vad det heter.
Ville bara slänga in ett snabbt inlägg och tacka mina fina vänner för att dem tillför så mycket till mitt ofantligt trassliga liv :)
Utan er skulle jag inte finnas. Ni är det närmsta jag kommer en familj :)


Kärlek till er!

1 kommentar:

  1. Hej! o grattis i förskott!
    Mmm att kommentera på ditt inlägg gör jag inte för att kritisera det du skrivit utan mer för att jag antar att JAG varit ett samtalsämne er emellan? vet inte, men antar d.... Eftersom jag inte kom på caspers kalas tycker Angelica att jag inte e en vän.... det finns fler skäl till varför jag inte kom. Nu tänker du säkert -varför skriver hon det här? Jo för att jag bland annat inte får svar av angelica själv o jag ställer mig lite i försvarsposition. För jag e inte den enda"boven" i dramat....De vänner jag verkligen älskar gör jag allt för, men falska vänner ger jag inte mycket för. Låtsas bry sig om mig ena stunden o i andra helt plötsligt uttala sig om att jag inte är en vän... det stör mig. Angelica varken ringer till mig eller jag till henne så det är heeelt ömsesidigt. Vem står vid min sida när jag mår skit? är det hon??? NEJ! vem är det jag känner verkligen "älskar mig som vän" är det hon? nej! ska jag då låtsas komma på ett kalas för att det hela bara ska kännas falskt? varken jag eller angelica har ödslat nån spec. tid på varandra detta år, enbart träffats EN gång! o ska jag då helt plötsligt komma som gubbben i lådan? Jag känner mig heller inte välkommen som en äkta vän... tiden var då.... nu är nu... jag tänker inte låtsas älska o bli älskad av någon som inte egentligen bryr sig. För angelica är det tamefan ALLTID någon som hon INTE tycker om! vad är detta?? ett jävla barnhem eller?? är vi inte vuxna människor förfaaan! blir så störd! det e massor som gjort mig besviken på henne men inget jag tänker blotta ut här! men jag blir pissed off att hon utger sig för att vara den sanna vännen o jag den falska!!!!!! uähhhhhhhh!
    Förlåt men kände verkligen att jag var tvungen att ventilera mig någonstans... för det lixom räcker känns det som.
    Hoppas du får en bra dag imorgon! grattis på födelsedagen!!

    SvaraRadera