stat

fredag, maj 13, 2011

Baby snuggles!

Idag så var jag och mAmi och hälsade på våran vän och förra arbets kollega, Nadja och hennes lilla prins, Dylan! Han är så otrooooligt söt! Lik mamma upp i dagen, dock tycker Nadja att han är mer lik sin pappa.
Jag håller inte med :)
Det var otroligt mysigt att få träffa både Nadja och mAmi igen!
Det blir alldeles för sällan nu mera.
Ändring tycker jag :)

Imorgon fyller jag år. 25 år... eller hur var det nu? Det ska bli kul! Ingen hallabaloo och inget fylleslag.
Blir lite grilla med vännerna och KANSKE en sväng till Bill o Bob innan vi drar hemåt!
Jag är absolut inte krogen sugen och det är så himla trist på krogen.
Alla splitras och så slutar det med att man bara sällskapar med en eller två stycken resten av kvällen.
Det är min födelsedag och jag vill umgås med ALLA då :)

Jag på Nicks säng natten till min bday!
Det är första gången sen 2008 som jag är exalterad över min födelsedag.
2008 dvs.. natten till min 24års dag spenderades på Nicks hotellrum.
Det dracks drinkar och berättades om diverse roadtrips som han hade tagit.
En kväll/natt jag sent glömmer. Dagen där på var det konsert i O2 arena i London som spelades in och sändes live på MSN.com.
Inget kan toppa den födelsedagen.. INGET! :)
Men det betyder inte att jag inte vill att någon försöker :P
Jag älskar mina pojkar.

Nu ska jag mysa lite med min lilla Woodie, sen ska jag sova. Lång dag i morgon.


Godnatt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar