stat

tisdag, maj 10, 2011

My baby!

Beautiful day!

Idag har jag varit ute i stort sätt hela dagen!
Började med att jag blev väckt av min allra bästa vän, Doris.
Hon ville att vi skulle ta en vända på stan.
Doris hade med sig alla barnen och givetvis min lilla guldklimp, Alvin!
Känns fel att säga att jag har en favorit bland de tre.
Men alvin har jag varit med sen han föddes, utan avbrott medan Noah & Jolie har jag trättat 4 gånger sedan dem var 8 månader.
Jag flyttade ju till USA där emellan så det blev ett långt avbrott och nu håller jag på att bygga en ny relation med tvillingarna!
Det går rätt fint faktiskt.
Ingen utav dem är särskilt blyga så det går snabbt att skapa en relation. Alvin där emot skiner upp som en sol så fort han får syn på mig!
Min lilla cupcake! Jag ler minst lika stort som honom när vi ses!


Efter att vi varit en sväng med Doris på stan så åkte vi hem till mig för en liten vila innan vi mötte upp Isabell på stan när hon slutat jobba.
Vi gick och köpte sprit och söp ner oss hemma hos henne på kvällen.
Kvällens höjtpunkt var när jag fick veta att vissa personer FORTFARANDE känner behovet av att prata om mig. Känner mig faktiskt rätt smickrad samtidigt som jag tycker det är tragiskt att vissa har ett sådant trist liv att dem måste fylla upp sina dagar med att prata om mig.
Vad vill ni mig? Jämför mig med någon jävla kille på Big Brother som påstår sig ha Mandy Moores telefon nummer? Helt seriöst nu.
Jag vet egentligen inte varför jag ens känner behovet av att försvara mig.
Kanske för att jag tycker ni ska lägga ned den energin ni lägger på mig, på era barn istället.
My God. Isabell har förfan fylleringt denne person ni påstår jag inte har numret till. Han svarade.
Är hon också mytoman då? Jag har gamla SMS kvar från denne person, flera utav mina vänner har/hade denne persons numer.
Är dem också mytomaner eller hur funkar detta?
Jag har varit med i aftonbladets mitt uppslag.. Med bland annat Isabell/Bull med dessa grabbar.
När på ena bilden Nick ger mig en kram och Isabell står och trycker i bakgrunden.
Det finns bilder från fest natten på Nicks hotellrum när jag sitter och drinkar i hans säng.
På min födelsedag.
Det finns video inspelningar från diverse möten och händelseförlopp med grabbarna inblandade.
Jag har hundratals kompisar som varit med när jag bland annat spelat basket, festat, efterfestat, haft vattenkrig med en eller flera av grabbarna.
Hur förklarar jag dem? Jag vet inte.. Hur funkar detta?
Har jag snickrat ihop dem i photoshop och movie maker eller hur går historien där?
Do tell så jag vet hur detta funkar. Men helt seriöst nu, tjejer.. Skaffa ett roligare samtals ämne än mig.
För så jävla intressant är jag inte att prata om.
Ni gör mig så jävla mycket mer intressant än vad jag faktiskt är. So just let it go.
You are just making me famous, och jag antar att det är inte vad ni siktar på?

Jag Förra veckan, när jag träffade Backstreet Boys.. På riktigt!

1 kommentar:

  1. Folk pratar oftast för att de är avundsjuka! Finns ingen annan anledning =) Så var bara glad att de pratar om ditt intressanta liv för de har ett tråkigt själv :P

    SvaraRadera