stat

onsdag, augusti 31, 2011

Dagens gästbloggare.... Elin!

Hallå däär!

Efter Sandra är det min tur att blogga :)
Sandra hade skrivit så mycket fint om Lindah, att jag nu måste berätta för Sandra att Lindah har backstabbat henne hårt ikväll!
Lindah har nämligen sagt till mig att Sandra är tjock. Jo jo mensan där ser man vilken vän hon var!
Västerås Mytomanen! hahaha Nejje skämt åsido! ;)))
Sandra är ju gravid, så då BÖR man vara tjock ;)
Sorry om jag gjorde dig lite rädd där ett tag sandra!! Jag och Lindah har haft sjuka konversationer ikväll.

Tack för den lilla pratstunden förresten Lindah! Som sagt, vi måste styra upp ett längre möte.
Fast vårat lilla ställe utanför Pizzerian är ju grymt.

Som några av er kanske vet, så har jag ÄNTLIIIIIIGEEEN lämnat livet på Linden (mongorestaurangen).
Jo det är sant!!!
Istället åker jag nu varje dag till Rissne och sjunger på Sundbybergs folkhögskola!
Och spelar lite teater också för den delen..
Nu när jag tänker efter så har vi typ bara spelat teater hittils.
JAG VILL SJUNGA! Teater är kul men inte min starka sida av de två. Men jag ångrar inget!!!
Min klass är störtskön, dock är vi 14 tjejer och 2 killar...
Hmmm... ja ni vet kanske hur sådant brukar sluta ;) För många tjejer tillsammans skapar ofta en kattig stämning.
Kanske blir vi ett undantag ;)
Eller så kommer jag stå där i mitten nånstans och försöker gömma mig medans resten pucklar på varandra!

Anywaaaay...... Lindah är så söt i sina nya glasögon!!! <3

Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken och sova. :)
Gonatt därute!!!! /Elin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar