stat

tisdag, augusti 30, 2011

You can borrow my Barbie

Lång dag idag och äntligen hemma.
Bytte pass med Andreas idag, skulle jobbat ett tidigt pass, men bytte med Andy då han hade ärende på kvällen.
Jag är inte den som är den :)
Det gjorde mig väl ändå. Fick en välbehövlig sovmorgon och hade chansen att vila ut kropp och själ efter gårdagens panik ångest. Jag har fortfarande inte fått något livstecken från Jordan.. Känns riktigt tungt, men jag försöker koppla bort det medan jag är på jobbet, i alla fall.

Ville bara åter igen poängtera hur tacksam jag är över Camilla.
Dessa veckor som passerat har verkligen gått MYCKET smidigare tack vare dig.
Så tack, snälla underbara du! För tålamodet och stödet jag fått från dig :)
Även Brigita som kom och plockade mig när jag verkligen verkligen behövde henne.
Om du inte hade kommit och hämtat mig den kvällen vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

Medan vissa av mina underbara vänner gör framsteg, så finns det andra som faller bort.
Känns lite som vissa sitter i sandlådan och leker. Där vill inte jag leka så därför knallar jag vidare.
Du kan få låna min spade och min Barbie och leka vidare. Ensam.
Later!

Mina GLEE avsnitt tog slut igår och nu är jag ute efter en ny serie att kolla på, den får gärna vara i samma stuk som GLEE.. lite humor sådär.. men inte allt för oseriös. Ingen sitcom hellst.
Det är inte min stil. Om någon har några förslag, släng iväg en kommentar!

Nu, samla mod sen ringa Jordan.

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar