stat

tisdag, augusti 23, 2011

Mornin'



God morgon!
Idag har jag årets sovmorgon!
11:45 liksom.. Vad ska jag göra hela morgonen?
Funderar på att sticka tidigt till jobbet och dra på mig lite övertid.
Övertid = Pengar och Pengar kommer behövas när jag sticker till NYC i oktober.

Jag måste börja styra upp saker och ting om det är så att jag ska plugga i USA i januari.
Hyra ut lägenheten, fixa någon som kan ta hand om min lilla Woodie medan jag är borta.
Sälja av alla möbler.. Ja.. ni förstår säkert.
Sverige börjar bli uthärdligt nu när jag ser ett ljus i slutet av tunneln.

På jobbet går allt super bra.
Jag trivs som aldrig förr.
LOVE min chef! Hon är bara för go!
Kollegorna är guld, kunderna är guld, allt är bara bra helt enkelt.
Det enda som jag kan känna är jobbigt, speciellt om man heter Lindah..
Är allt sittande. Jag är ju lite som en femåring på en socker kick.
Vill aldrig sitta stilla, men det måste jag ju med detta jobb. 
Jag skulle vilja ha ett löpband att gå på medan jag svarar i telefonen! 
DET.. hade passat mig!

Nu ska jag traska iväg tror jag.. Palla ligga hemma och ruttna.

Hakuna Matata!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar