stat

söndag, augusti 07, 2011

Beautiful, she is!

Det regnar ute. Det är sånt där mys väder ute.. Fattas bara någon att mysa med.
Är hemma hos familjen idag också.
Kom hit igår efter att jag och mAmi varit på bio, Transformers 3!
Jag är en addict for Transformers! Fimerna är så SJUKT bra!!!
I fredags kväll var det fredags-tjej-mys hemma hos min underbara, Brigita.
Brigita kände sig lite dippad i fredags eftermiddag så hon ringde och bokade klipptid för att boosta sitt självförtroende lite.
När jag ringer henne på väg hem från jobbet så berättar hon att hon är jätte missnöjd med klippningen.
Jag och Erika, som också ska fredags mysa, tyckte Brigita är super fin i håret.

Brigita är en av de vackraste människorna jag träffat.
Inside-out! Hon bryr sig om, hon ställer upp, hon lyssnar och hon kommer med råd!
Jag är så otroligt tacksam över att få vara del av hennes liv och att hon vill vara del av mitt. Hon är fantastisk på alla sätt och vis.
Utan henne skulle jag aldrig ha klarat de senaste halvåret.
Hon höll mig stark när jag knappt ville andas mera.
Hon ställde upp, villkorslöst. Enbart för att.. Det helt enkelt är så en vän ska vara.
Tror inte ens hon tänkte efter.. Hon bara agerade.
Min underbara Brigita.
Bara så att du vet, så är du vacker hur du än ser ut i håret.
Din skönhet ligger betydligt djupare än så, min fina vän :)
TACK, för att du finns!



Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på söndags TV.
Imorgon så är det "domedagen" för oss sommarvikarier.
Vi får veta om vi får förlängt eller ej. Jag tror inte jag kommer få stanna eftersom dem vet att jag ska plugga i januari. Dock vill jag ju ha något att göra fram tills dess.
Vi får se hur det går. Hoppas, det gör jag i alla fall :)


KÄRLEK!

1 kommentar:

  1. Du är underbar på alla sätt och vis! Finner inga ord!!!! När jag läste de här så grät jag!!! Tack min fina vän för att du finns!!

    SvaraRadera