stat

fredag, augusti 26, 2011

Dagens!

Japp!
Så idag var en härlig dag!
Inte bara för att det var fredag, men för att det gick så väldigt snabbt!
Hade medlyssnare idag på jobbet, Björn satt och kollade/lyssnade hur jag jobbar och för dialog med kunderna.
Jag fick fin feedback även idag. Igår hade jag chefen som medlyssnade.
Konstigt nog var jag MYCKET mer avslappnad när chefen satt med, än idag då Björn satt med.
Kanske för att Björn kan typ ALLT.
Chefen.. Hon säger själv att hon inte kan så mycket om det just JAG gör.
Men faktura, det kan hon :)
En av mina kunder skickade ett mail till min chef idag och påpekade att han tyckte att jag skulle få löneförhöjning och även berömde mig! Blev jätte glad över de värmande orden som han gav!
Det motiverar liksom ÄNNU mer till att göra ett bra jobb. När man får känna sig uppskattad och känner att man faktiskt hjälper någon. I LOVE MY JOB!!!

Efter jobbet så gick jag och lilla Camilla och tog en liten after work.
Gick och åt middag på Pitchers och jag tog en drink också. Camilla kör bil så hon fick dricka cola :)
Till efterrätt så bjöd pitchers på pannacotta med jordgubbar och även en tallrik glass!
TACK! Det satt där det skulle!



Han även med en sväng till KICKS och min personliga shopper, My!
Blev en ny Parfym serien "CLEAN". Denna gång blev det "COTTON T-SHIRT".
Innan har jag haft "FRESH LAUNDRY". Även denna luktar som en dröm!
Sen köpte jag en deo för 275kr......... Men gott luktar den.
Sen även en Mascara. Mycket nöjd med det hela. Kalaset gick på 895kr!
Oh well. Ska det vara så ska det vara.. annars kan det vara...? Eller något? 



Imorgon ska jag till Stockholm en sväng med Pappa Elaine!
Har inte träffat Pappa sen i mars! Ska bli kul att få lite kvalitets tid med henne :)
På kvällen är det tänkt att jag ska parta med Saara! Ska bli skit kul!
Har inte umgåtts själv med henne tidigare. Bara via fina Brigita.


Men nu, nu ska jag bara ta det lugnt, catch up on my GLEE episodes och försöka tänka på annat än Jordan som bor 20min från Manhattan NY där denna förbannade orkan kommer slå till.
Är verkligen SUPER orolig :(

Kärlek till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar