stat

onsdag, augusti 31, 2011

Guest Blogger

Hallå, Hallå alla glada i vårat avlånga land och ni andra också såklart !
Mitt namn är Sandra och har blivit tillfrågad att gästblogga lite, fröken Lindah
lider säkert av bloggtorka ;)
Nu tar jag en paus från mitt tapetserande bara för hennes skull vilket gör att jag kommer
ligga efter i schemat, men vad gör man inte för sina vänner ! Tro mig att det är inte alla
som får denna fina behandling, bara dom som verkligen förtjänar det ;) Och det gör
Lindah mer än nog !
Haha sitter och verkligen funderar på vad man ska skriva, detta är tamesjutton svårare
än att skriva i sin egen blogg. Har känt fina Lindah i några år nu, sen gymnasiet. Gosh
vad tiden går, anywho det är en väldigt fin människa, speciell på många sätt och vis.
Jag kan erkänna att jag hade mycket svårt att förstå mig på denna fröken i början, men
det visade sig vara en vän för livet. Kanske inte en sån man träffar ofta men som verkligen
finns där när man behöver henne. Va rädd om henne ! Gör du ett stort felsteg så mister
du henne för gott! Det är något som verkligen facinerat mig, att hon verkligen står för det hon
säger utan att backa, brutalt ärlig (fler som hon behövs).
Där med basta !

BTW hittade några gamla bilder på datorn, några år sen (dock inte från 2004, snarare 2006.)

Västerås city festival tror jag bestämt att
det var.

Nu blir det att fortsätta med mitt tapetjobb i köket ! Kärlek till er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar