stat

tisdag, augusti 16, 2011

New York!

Klappat och klart!... Ja.. nästan i alla fall!
Jag och underbart, fantastiska och söta Camilla sticker till NYC den 28 Oktober - 7 November!
Vi blir borta över halloween, vilket kommer vara.. GRYMT!
USA är galet roligt på halloween! ALLA är utklädda! SER SÅ SJUKT MYCKET FRAM EMOT DETTA!
Vi kommer bo i New Jersey medan vi är på plats. Tar 20 minuter med bussen in till Manhattan.
Känns inte som en tid att bråka med.
Prisskillnad på hotell mitt på manhattan och det vi hittade i Jersey skiljde med ca 8-12.000 kronor.
Då spenderar jag hellre dem pengarna på att ha kul istället!
Vi har kopplat samman med en av Jordans polare i Jersey som kan se till att vi kommer in på diverse klubbar och krogar medan vi är där.
Eftersom Camilla inte har åldern inne i USA, så får vi fjäska in oss hos dem som har lite connections!
Kommer bli helt hysteriskt kul!
Vi har ansökt om semester i dag på eftermiddagen, vi får full betald semester också, vilket är otroligt skönt!
Jag har hittat en fin vän i Camilla. Trivs bra i hennes sällskap.
Hon har verkligen ställt upp och funnits där nu efter jag fick nyheten från min Dr.
Guld till dig, gumman! Massor med hjärtan!

Nu på kvällen när jag var på väg hem från jobbet så slog jag en pling till min Pappa!
Hon har precis flytt Halmstad till Katrineholm!
Vilket då innebär att hon är BETYDLIGT närmare mig nu, än när hon bodde i H.stad.
Detta gillar vi! Hoppas på att få träffa pappa oftare nu när hon inte bor på andra sidan jorden!
SAKNAR PAPPA!!

I övrigt så händer det väl inte så där överdrivet mycket om dagarna.
Jobbar ju mestadels HELA TIDEN.
Jag äääääälskar mitt nya jobb, på TeliaSonera!
Jag kan med all säkerhet säga att jag aldrig trivts så bra.
Jag får prata med människor och hjälpa dem med diverse olika problem.
Blir ju en HEL DEL vidarekopplingar också.. Men ni som någonsin ringt till Telias kundtjänst.. Är nog redan mer än väl medvetna om att detta inträffar.
Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och diverse köer!

Nåväl. Nu ska jag slå på en bra film och krypa ner under täcket.
Kärlek till er!


P.s. Jag mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar