stat

onsdag, augusti 24, 2011

Pay Day!

Imorgon klirrar det till på kontot! TACK!
Även denna vecka kommer bli SNÅL, men detta dock på grund av att vi bokar resan till NY!
Fy fan va kul det ska bli! Jag SMÄLLER AAAAV!!!!
Jag vill dit nu, nu nu nu nuuuu!!!
Fick lönespecifikationen idag! 1500kr över väntad summa! TACK!
Detta kommer väl till handa!
Hoppas nu bara inte att söta Camilla glömmer min plånbok imorgon, igen.
För gör hon det.. så blir det svårt att boka resa! Ack.. Detta få INTE inträffa!

Har nyss kommit hem från ännu en dag på jobbet!
Kul som vanligt! Har en ny favorit i hjälplinan! Johanna är en klippa.
Skrattade så jag GRÄT idag när hon hjälpte mig lägga upp ett e-post konto!
Jag gillar allt med mitt jobb, allt.... ja.. okej bortsett från sittandet!
Skulle även vilja ha nya stolar.. lite mera ergonomiska stolar, eftersom vi sitter så mycket!
Men annars, ALL HAIL TELIA! Japp!

Känns lite som att det är fredag idag?

Min lilla katt ligger här bredvid mig när jag försöker blogga.. Det är tämligen svårt att träffa rätt tangenter när han ligger och buffar på min arm hela tiden.. Tänkte bara dela med mig av den lilla bonus infon........ *krickets*

Aaaannars då.
Jo, nya bilder från en gammal fest har äntligen anlänt på min facebook sida!
Bjussar på dom även här i bloggen!













KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar