stat

måndag, augusti 01, 2011

Hope is up..

Fantastisk helg!
Lördag var det iväg till stockholm för lite kvallitéts tid med underbara Sophia!
Vi har inte setts på över ett år så det var på tiden.. Skulle jag kunna påstå!
Sophia har hunnit med och bli mamma och grejer.. helt GALET vad tiden går snabbt!
Söndags var det en dejt med Jennifer i det fina vädret.
Vi satte oss på Kulturhusets tagterass och drack ett glas vin i solskenet!
VIVA LA VIDA!!! Han även med att träffa Kenta och lilla Emmy, DET.. är alltid ett nöje!

Sen en annan grej denna helg är att Jordan lyft telefonlurer.. TVÅ gånger när jag ringt..
Jag är så nervös så jag håller andan.. vågar inte hoppas på något.. men det är ju definitivt ett framsteg.
Ska ringa igen ikväll och se om jag får nå svar.. Skulle verkligen vara skönt att få prata ut.
I vilket fall som hellst så skulle jag behöva det.. Åååh.. Håll tummarna för mig kära läsare..

Nu ska jag ta en powernap innan jag träffar elin.

Hakuna Matata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar