stat

torsdag, augusti 11, 2011

Blogging..?

Blogga lite.. Har varit en mentalt utmattande dag..
Började dagen med ett 4 timmars besök hos ögonläkaren.. för tredje gången.
Denna gång gjorde de iallafall massa prover, och inte bara konstaterade att jag har ett synfel.
Jag är inte redo att prata om vad som blev sagt och vilka misstankar, baserade på symtomer.. som läkaren hade. Jag har berättat för ett fåtal personer, och fler än så känns liksom inte nödvändigt just nu.
Anyways.. När jag kom tillbaka till jobbet från läkaren så fick jag veta att jag fått förlängt!! WOOHOO!!!
Är super lycklig! Jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb.. Dock var jag inte riktigt i mental status för att glädjas åt det. Men det kommer väl, antar jag.
Sen så är jag rätt besviken på en vän till mig.
Känner lite att prioriterings graden idag inte var på topp.
Men ja.. Hon får stå för sitt medans jag tar ett kliv tillbaka.



Nu ska jag lägga mig och samla tankarna innan jag ska sova.
Lång dag i morgon.

Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar