stat

måndag, augusti 29, 2011

Horrible day!

Snart är denna hemska dag över!
Började gråta på jobbet för att jag är så SJUKT orolig för Jordan.
Hans mobil är avstängd och inget har hänt på hans facebook sida sen i lördags eftermiddag.
It's painful enough to learn to be without him.. Men om jag skulle förlora honom helt.. går jag i bitar.
Jag hade fint stöd från båda Camillorna på jobbet idag så det blev kändes väl lite lättare i alla fall.
Jag saknar min Brigita att luta mig mot.. =(
Och jag längtar VERKLIGEN tills Emma kommer tillbaka till jobbet.
Henne kan jag alltid plocka energi ifrån! Positiva, underbara människa!

Efter jobber tog jag mig hem till familjen en sväng. Saknade småsyskonen så jag kunde inte låta bli.
Sen att det kanske var mycket på grund av att jag inte ville vara själv på kvällen.. kanske också vägde in.
Nu är i alla fall denna hemska dag snart över, och jag ska i vanlig ordning avrunda med några avsnitt av, GLEE.
Ska väl även försöka ringa Jordan igen innan jag somnar... Bara för att höra om någon svara på andra änden..

Kärlek till alla där ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar