stat

tisdag, augusti 30, 2011

Guest Blogger

Alluuuu...
Hejsan alla Lindahs läsare! 

När Lindah frågade om nån ville gästblogga så hoppade jag på idén direkt!
Fan va roooligt att få kluttra lite i nån annans blogg än i min egen! 

Sophia heter jag. Bor i Stockholm tillsammans med min sambo och vår lilla son, Melvin, som nu har hunnit bli 4 månader. Galet! Bloggar till vardags på KLICKA
När jag träffade Lindah första gången typ 96 så gillade jag henne inte...
Hon hade inte gjort mig något, men jag gillade henne inte!
Vi har pratat om det efteråt och hon gillade inte mig heller :)
På den tiden hade vi samma intresse och var ofta på samma ställen o hängde så vi stötte ju på varann ofta...tyvärr! ;)

Tolv år senare så började vi snacka och hon var ju faktiskt helt ok! :)
Det blev en spontanresa med boysen som för våran del betydde en ny vänskap! 

Vi har haft massa kul sen dess, men vi har även haft våra downs.
Nu är vi extremt mycket up och lär väl fortsätta så.
Lindah har gått igenom saker o förändrats & samma här... Nu klickar vi på ett mer lika sätt..
Strulat runt men nu är det finito!


Mer en annan dag, nu har jag en liten här som piper o vill ha mat! :)

/Sophia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar