stat

lördag, augusti 20, 2011

Safari!

Imorgon bär det av till Kolmårdens djurpark med min söta Camilla!
Jag har inte varit på kolmården sen jag var ca 8 år! En liten Lindah :)
Har en vän som jobbar där som jag inte träffat på år och dagar, ska bli SUPER kul att träffa henne med!
Hon har lyckats hosta fram biljetter i inträde till mig, skönt med tanke på att det kostar 379kr att gå in!
Var meningen att mina små syskon skulle följa med, men lilla Ewelina har fått urinvägsinfektion så det blev inte av.
Jag tror med all säkerhet att jag och Camilla kommer ha kul utan dem :)
Blir om inte annat mera avslappnat och spontant.

Jobbade mitt första helgpass idag på jobbet.
Det var segt. Inte alls lika action som när kontoret är fullt.
Men sån är ju jag. För att jag ska hålla ett tempo så behöver jag draghjälp.
Mycket liv och rörelse motiverar mig. Ett tomt kontor.. Not so much!

För er som SMSar mig och inte fått svar så kan jag förklara detta med att jag har spärrat för utgående trafik och Blackberry tjänster. Jag får era mess, men jag kan inte svara. Så ring hellre om ni vill ha tag på mig.
Jag fick för mig detta då jag här om dagen hade sådana cravings efter Jordan så jag helt enkelt bestämde mig för att tvinga mig själv att "vänja mig av" med honom.
Har även blockat honom på facebook. Blev så jobbigt för varje gång jag skulle söka efter en kompis som börjar på bokstaven "J" så dök han upp. Ville helt enkelt slippa bli påmind så jag blockade honom.
Starkt jobbar tycker jag. Får se dock hur länge detta håller i sig :P
I should go to Jordan-Rehab! (Om det ändå fanns ett sånt).

Jag är så sjukt exalterad över att få åka till NY i october - november!
Längtar hem något så EXTREEEEMT!!
Och att få vara där över Halloween.. Kunde liksom inte bli bättre.

Nu ska jag faktiskt ta och sova. Lång dag i morgon och jag vill vara på topp och utvilad :)
Bilder från morgondagens roadtrip kommer givetvis inom kort!

Kärlek till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar