stat

söndag, augusti 28, 2011

Irene is NOT my favorit name..

Usch.. Jag vill till NY/NJ. Känns SKIT att vara här!
Får ju inte tag på Jordan så jag har ingen aning om han är trygg eller ej. USCH OCH FY!
Jag gillar inte andra tjejer runt Jordan.. SPECIELLT inte sånna som heter Irene...
Blåst brud... Get it.. Orkan = Blåst.. (liiiite kul var det väl?)

Igår var jag i sthlm en sväng med Elaine.
Blev lite välförtjänt shopping!
Ett par svarta "Converse".
Två linnen och ett par tajts på Gina.
En sminkborste, en primer, foundation, eyeliner och ett läppstift från MAC.
ÄLSKAR MAC! Visst, MAC kostar en jävla massa. Men det är kvalité!
Detta är ändå saker som jag ska ha i mitt ansikte så då betalar jag hellre lite extra och kan vara säker på att det inte är något skadligt jag smetar på mig.
Hela smink buffén gick på 1290kr.

När jag kom hem så tog jag en taxi från centralen direkt till Saara!
Bytte om, sminkade mig sen iväg på förfest hos en av Saaras vänner, där blev vi kvar ett bra tag innan det bar av till BlueMoonBar.
Ni som känner mig vet att jag vantrivs på BMB så jag blev inte långvarig.
Kom på mig själv sitta och nicka i soffan vid stora dansgolvet så jag tog första bästa taxi hem till sängen och somnade pronto.

Idag så kom mamma förbi och vi tog oss en sväng ner på stan.
Där bjöd mor på lunch på Jensens.
Otippat nog så jobbade där en bekant, som jag inte sett på flera år.
Jag fick ett glas pepsi som inte kan beskrivas i storlek som annat än en vas!
Mätt som ett svin så gick vi iväg för att shoppa lite.
Mamma köpte en fin scarf till mig från Gina!
Jag blev kär i den sekunden jag såg den och eftersom jag måste lämna tillbaka scarfen jag lånat av min lillasyster så måste jag ju införskaffa mig en egen!
Tack snälla mamma!
Sen köpte jag även ett arband, en ring och ett par örhängen på Åhléns helt på inpuls.. Fruktansvärt onödigt.

Nu ska jag nog bara ligger och kolla uppföljningarna på orkanen medan jag varvar med GLEE och lite snacks tror jag. Ha en fin söndags kväll alla!



KÄRLEK!



1 kommentar:

  1. Du bad om den största Pepsin jag kunde hitta så vad skulle jag göra ;0)

    SvaraRadera