stat

onsdag, april 20, 2011

With Family

Fortfarande hemma hos familjen.
Imorgon är det tid för Kuratorn igen. I can't wait!
Ska bli skönt att få prata av sig igen.
Jag och lillesyrran ska ha filmkväll ikväll. Har ingen aning om vad det blir för film.. men det lär ju visa sig!

Imorgon skulle jag träffat Sandra men det blev framskjutet tills fredag istället.
Det är nog lika bra för jag hade inte kunnat slappna av ändå i morgon för jag har så mycket inplanerat! Imorgon kväll ska jag och Marre iallafall sätta ett datumt och hotell för våran NYC resa! WOOP!!
Ska även bli påskfirande hos Marre! Ska bli jätte kul!
Vi hade så grymt roligt i helgen tillsammans så jag längtar faktiskt!

Nu ska jag vara social med syrran!
Hoppas alla har det bra i det soliga vädret!

Och igen.. Glöm inte kolla in Carl Dust och gilla hans facebook sida!

KÄRLEK!

1 kommentar: