stat

torsdag, april 14, 2011

Waffles!

Jag är riktigt sugen på våfflor!!
Varma frasiga våfflor med glass och sylt! Hur smarrigt låter inte det?
MEN GE MIG NU!!!
Min vän Marre fick ett Våffeljärn i födelsedagspresent här om dagen.
Jag förväntar mig att hon bjuder på våfflor nu i helgen. Annars kan jag nog tycka att hon är en direkt dålig vän!
Våfflor är sommar mat! Idag var det 20 grader och sol ute.
Jag tycker det är tidigt med så höga temperaturer så här års. Inte för att jag klagar..
It just kinda caught me off guard a little bit!

Jag var i Norge för några år sedan.. Massa år sedan, hos en familj jag känt sen jag föddes.
Den sommaren åt vi nästan uteslutande, våfflor. Efter det så åt jag inte våfflor på flera år.. Men nu vill jag ha Våfflisar! Hellst 4-5st! Mmmm.. Någon annan som är sugen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar