stat

torsdag, april 14, 2011

Because we make an AWESOME team!!

Igår så ringde Brigita och berättade att hon hade fått ett samtal på morgonen från damen på Telia som intervjuade oss.
Briggan hade fått jobbet! GRATTIS!!!
Jag blev genast lite orolig för ingen hade ringt mig, och nu var kl redan 7 på kvällen :(
Idag så fick även jag ett samtal..
JAG FICK JOBBET!!!! Galet glad!!
Jag berättade för damen på telia att Briggan hade berättat att de ringt till henne redan dagen innan och att jag blivit nojjig, hon skrattade gott och sa att jag uppenbarligen inte hade haft någon anledning till att vara orolig!
Känns helt galet bra att jag fick jobbet.
Jobba järnet hela sommaren spara pengar som aldrig förr och sticka till NY i höst!
I CAN'T WAIT!!!
Jag och Brigita har jobbat tillsammans förut, and we make a GOOD team.
Vi har en tendens att peppa varandra och få igång andra i närheten.
Vi har kul och skrattar kalas mycket.
Ska bli underbart att få ha henne som kollega igen! Kommer gå jätte bra!

Nu ska jag titta på Simpsons äta middag och dricka ett glas vin, som bror har gjort!
Kärlek till er!

1 kommentar:

  1. SKA BLIR RIKTIGT KUL ATT JOBBA IHOP IGEN :D SÅ HAPPYYYY!! Oh en böööna :D

    SvaraRadera