stat

tisdag, april 19, 2011

Baby sitting!

Idag är det dags att vakta syskonen igen!
Jag har inte haft hand om dem sen min "Mental Breakdown" för prick en månad sen.
Jag har saknat mina små monster! Tror jag stannar hemma hos dem över natten så jag ändå ska vara på det området på onsdag, för en dejt med min underbara "Hamster" ;)

Jag har ställt in/ändrat mina födelsedags planer.
När jag var hos Brigita igår så pratade vi om min födelsedag och vi kom på en gemensam plan för det hela.
Blir lite roligare. Jag vill ju inte vara på krogen på min födelsedag så då passar detta bättre än tidigare planerade fest. Kommer att skicka ut inbjudan så snart jag klurat ihop detaljer.

Jag satt och spanade priser etc för NY igår!
vi kommer riktigt billigt undan!
Flyg fram & tillbaka för 2 personer (inklusive taxes) 9974kr
3stjärnigt hotell (21 min från manhattan) for två personer i 20 dagar på  (med pool, gym, restaurang mm) 10879kr.
Delat på två så är detta ca 10.000/Person för 20 dagar! SJUKT BILLIGT!
Sen är det bara fickpengar som behövs!
Jag är JÄVLA taggad! Ska bli GALET kul att få komma "hem" igen!


Nej, nu ska jag göra mig klar för att ta mig hem till Familjen.

Kärlek till mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar