stat

måndag, april 18, 2011

The Process Of Going Blonde

Jätte fin dag idag! Vädret var STRÅLANDE!!
Har fått lite färg på kinder och näsa!
I Fredags hade jag lilla Mathilda hos mig, hon påbörjade en lång och dryg process till att få mig bli blond igen. Har kommit en bit på vägen men är ett tag kvar tills jag fått det som jag vill ha det!
Har även spenderat helgen hos min vän, Marre så det därför jag inte hunnit blogga.
Vi har haft en HYSTERISKT rolig helg där vi egentligen inte gjort så mycket, men vi har skrattat som aldrig förr.

Idag så vaknade jag hemma hos Marre, gick hem, bytte om och tog mig hem till min fina Brigita!
Vi satt i solen och pratade om livet i allmänt och drack läsk och åt lite snacks!
Jag trivs verkligen med henne. Brigita är så himla genuin. Hon är så glad och positiv och alldeles alldeles underbar!
Hon är en sån där vän som alla borde ha.
Jag mår bra av att ha henne i mitt liv!
Kärlek till dig Brigita!

Efter att jag varit hos Brigita var det av hem till Elin för att sjunga lite.
Vi satte 2 låtar. Dom ska bara mixas och mastras lite, sen kommer jag lägga upp resultatet här i bloggen.
Första låten vi sjöng in satte vi på första försöket. Galet nöjda är vi också!


Idag har varit en, "Sakna Jordan Dag". Det är jobbigt.. Riktigt jobbigt.
Jag tar en dag i taget och hoppas på att han kan sluta vara arg på mig, någon gång.
I would wait a life time for him.
Har är bra för mig.. Och jag behöver honom. 
Han gör mig stark!


Nej, nu ska jag titta på Nitti Leaks och sen sova.



Kärlek till alla!

1 kommentar:

  1. Oh jag blev alldeles tårögd!!

    Du är sjukt underbar du med ska du veta!! och tack!! jag är glad att jag har en vän som du =,)

    SvaraRadera