stat

måndag, april 04, 2011

New day!

Idag var det sagt att jag ska leka med Sophie!
Sophie är bra, lättsam och glad.. Precis vad jag behöver.
Min lillebror tjatar på att jag ska vara hemma i morgon så jag kan få träffa hans nya flickvän.
Får se hur det blir. Inte för att låta som någon tant, men.. i hans ålder är det knappast värt att pressentera flickvänner för familjen.. Det är ändå en ny tjej nästa vecka, Sorry bror.

Min älskling var i en motorcykel olycka i går, det var därför jag inte hörde från honom på hela dagen.
Usch jag hatar verkligen den där motorcykeln! Hoppas det gick sönder ordentligt nu!
Han säger att han är okej, och han gick upp och gick till jobbet i morse men vete fan alltså..
Usch.. Visste att något var fel, sådant har jag en tendens att känna på mig.
Om något skulle hända honom skulle jag rasera. Han är bra för mig och jag behöver honom.

I en helt random men ändå relaterad fråga..
Jag är mycket för "signs".. Ni som vet detta vet, ni andra får väl spekulera om ni tycker det är kul.
När jag ska in på Jordans facebook sida och börjar skriva in hans namn i sökfältet..
Så dyker en annan person upp.. FÖRE hans namn, fast det andra namnet inte ens är det jag skrev in!
Hey now..  What's that all about?
Det är som att någon hytter med fingret åt mig och säger, "Ajja Bajja"!
Jag struntar i hur illa det är, Jordan är bra! Jag struntar i allt som är "runt honom".
Jag tycker om Jordan för Jordan.. för den underbara människa han är.
Inte för NÅGOT eller NÅGON annan!

Denna ritade Jordan till mig.. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar