stat

måndag, april 25, 2011

Missing Home!

Home is where the heart is. And my heart is NOT in Sweden.
Jag saknar verkligen USA!
Att få vara spontan och att ha NYC nära!
NYC är det jag saknar mest med USA.
Man har ALDRIG tråkigt i den staden.
There is ALWAYS something to do. 24/7.
Can't wait to get back!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att Jordan vill ses då.
Even if its just for a few min.

Jag sitter och pratar med min psykolog. Emmi, online just nu.
Vi pratar om kramar.. Att vi both är cuddle deprived!
Min bror är typ den enda som kramar på mig nu mera.
När jag knuffar bort honom så brukar han säga,
"Du som alltid klagar på att jag aldrig kramas, ta för dig nu då. Man behöver faktiskt 5 kramar om dagen som människa för att må bra is själen."
Antar att han har rätt. Men det är liksom inte samma sak att krama på sin lillebror som det är att få en riktig kram från en vän eller en pojkvän! Håller ni med?

Nå väl, nu har Marre vaknat så jag ska vara social nu!
Bloggas senare i kväll!

Kärlek!

1 kommentar:

  1. psykologen här..som du redan vet så håller jag med till 100%!!! I need snuggles...

    SvaraRadera