stat

onsdag, april 06, 2011

Sleep over!

I natt så vad lilla Mathilda hos mig.
Vi tittade, eller.. BÖRJADE titta på Paranormal activity.
Jag har sett filmerna tidigare men inte Mathilda.. Hon vågade sig inte ens igenom första! Ha!
Idag ska jag gadda mig. Resultat kommer givetvis senare ikväll.
Innan jag gaddar mig ska jag träffa Häxan, jag menar.. Jonna på stan för lite fika.
Och ikväll så kommer Marre över för en sleep over då det ska planeras New York resa! Tjoohoo!!

Jag har varit hemma i Sverige nu i lite mer än ett år och jag börjar få panik.
Jag klarar inte Sverige.. Sverige är fantastiskat på sommaren, men det är HEMSKT när det är mörkt och kallt. Mitt mentala sinne klarar inte det. Jag är alldeles för fri och raslös i själen för att klara av att bo i ett land som Sverige.
Jag känner mig trängd och instängd.
Min allra bästa vän, Isabell kommer få damp på mig om jag ens hintar på att jag längtar bort igen..
Hon vill ha mig i Sverige, men jag mår inte bra här och ingen Svensk kille, någonsin kommer kunna hålla mitt intresse längre än 10 minuter. Besides.. Jag är redo att slåss för Jordan. THAT'S how good he is.
Vi har haft en rough patch de senaste två veckorna, men jag är INTE villig att ge upp honom.
Han må vara ung.. Men han är så mentalt stabil och stark så man tänker inte på att han är 22år.
Han är fantastisk och underbar på alla sätt och vis och jag önskar att alla kunde få ha en person som han i sitt liv. Jag önskar jag kunde sätta ut hans efternamn här, men jag vet att det skulle bli ett sånt snack då, i vissa delar av min bekantskapskrets, så jag hoppar den.

Nej, nu måste jag göra lite nytta.. Tvätta lite kläder och sånt kul.

Kärlek till er.

Lill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar