stat

fredag, april 29, 2011

Wine,. ALLOT..

..Of wine!
Marre just left after a long, good, night of fun and laughter!
We drank allot, and i do mean allot, of wine!
lite mer än en liter vin var! GÖTT!!!
Det var behövligt!
Ikväll var mitt första försök till att släppa Jordan.
Igår så köpte jag 4 ljus som det står "I heart You" på.
Jag tänkte göra någon forn av.. advents nerdäkning..
Jag och Jordan brukade alltid säga "I Heart You" till varandra så det passade bra att ha dem ljusen.
Varje helg så ska jag tända ett nytt ljus and let it burn, när alla 4 brunnit ner.. Så är han ute ur mitt liv.
Det ger mig tiden att komma över honom sakta, men säkert.
Har han inte hört av sig innan det.. Så har jag väl fått var jag förtjänade.
Jag kommer inte klandra honom för det.
Han är en BRA kille och any girl to win his heart will die a happy woman.
Det är bara trist att det kanske inte kommer vara jag.
No matter what så kommer jag alltid tänka på honom och hoppas att han är det bästa han kan vara och att han mår bra och är trygg.
Det finns inte många som honom.. Han är värdefull och förtjänade inte det jag gav honom.
He deserves SO much better than that.
Men jag kommer alltid keep him in my thoughts and wish him well.

Marre och jag har legat på min säng, druckit vin och kollat på youtube videor.
I introduced my boys to her i ett nytt ljus från vad hon är van att se dem.
And i THINK she might actually think.. (without mentioning any names.. ) that "HE" looks good!
Mhm.. Could have told you that.. 17 years ago.. and i probable would have.. if i had known you.

Jag skriver mycket på engelska i detta inlägg märker jag.
Mycket på grund av två anledningar.
I'm drunk.. Och jag har ökat VÄLDIGT mycket i amerikanska läsare den senaste veckan.
There are ALLOT of ppl entering my blog from TWITTER (Lindhsie).
Och även peeps som hittat mig på andra sätt.. Jag har ökat nästan 30% med läsare, just från New Jersey.
Jordan är från Jersey.. (NEJ LIN', INTE PRATA OM JORDAN)

Anywhoooo... Det har varit en bra kväll.
Mycket välbehövlig som tidigare nämnt.
Jag behövde släppa på hämningarna och testa mig själv..
Och Marre har en patetisk liten fjortis som trackar henne, så hon behövde också få bli full och dryg!
Nu när Marre har tagit sig hemåt så känner jag världens behov av att ringa både Jordan och en viss annan person som vi ABSOLUT inte ska nämna vid namn.
Jag vet inte varför, men så for något går fel i mitt kärleksliv så springer mina tanka tillbaka till denna person.
Jag VILL INTE tänka på denne... Jordan förtjänar bättre än så.
Av alla människor jag någonsin sårat and did wrong.. Så är Jordan den jag önskar jag kunde.."undo".
Han är dyrbar på alla sätt och vis and he did NOT deserve me doing him wrong...
(NEJ sa jag... Skriv INTE om honom mera nu)


Det är gött att blogga på fyllan, det är så mycket undermedvetet som kommer fram.
Det är bra att få rensa ut.. Annars blir det för mycket att bära på och då trillar man snart omkull igen!
Jag har verkligen gjort en hel omvändning sen jag hade mitt "mental breakdown" för lite mer än en månad sedan. Jag tänker på ett helt annat sätt.
Min psykolog made wonders for my mental state!
Hon har fått mig att se saker från helt nya synvinklar och jag förstår mig själv så himla mycket bättre nu.
Min bästa vän, Isabell hade helt rätt när hon sa att detta skulle vara bra för mig och att jag skulle bli en helt annan människa.
I am. Jag är starkare och smartare.
Jag är redo för framtiden mer nu än vad jag har varit förut.
Jag VILL släppa in folk. Jag VILL hitta någon att lägga kärlek på!
Men inte i Sverige. Jag trivs inte här! Jag vill tillbaka till USA, där jag hör hemma.
När man en gång bott och levt i USA så har lilla Sverige inte mycket att erbjuda.. På något plan.
I just NEED to get back. ASAP! Kosta vad det kosta vill.

Nej.. nu ska jag titta på film, varva ner och somna.
Hoppas alla mår bra därute.

Love to all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar