stat

söndag, april 03, 2011

I'm back!

Kände att med allt som pågår i mitt liv för tillfället..
NY facebook, NYTT mobilnummer, NYTT liv, så tyckte jag det var på plats med en NY blogg!
IN med det nya, UT med det gamla! Det är det enda rätta.
Lämna gammalt bakom sig och blicka framåt. Eller vad tycker ni?

Har haft en trevlig dag idag med Marre. Blev chill med film och snacks!
Jag åkte dock på någon form av förkylning på eftermiddagen så nu ligger jag här med två papperstussar i nosen och känner mig allmänt risig.

Jag har tryckt Brittans nya skiva för fulla muggar i två dagar i streck. LOVES IT!
LÄTT hennes bästa so far! Har ni hört den nya plattan? Om inte.. go check it out!

Jag ligger här och saknar min kärlek.
Jag anade aldrig att jag skulle falla för denna person.
Helt otippat.. Och absolut INTE planerat..
But the heart wants what the heart wants..
Jag är bara glad över att det är besvarat..
Tänk om även jag kanske kan få bli lycklig nu?
Han är allt jag aldrig fattade att jag behövde.
Jag har alltid vait svag för "auktoritet"..
Någon som kan hålla i mina tyglar och som kan sätta mig på plats. En boss som jag ligger i underläge för.
Jordan är motsatsen.
Jordan håller inte i mina tyglar alls. Han vill bara att jag ska göra vad jag blir glad av. Han har aldrig försökt styra mig eller säga åt mig vad jag ska göra..
Han är stark och stabil, lugn och trygg, lekfull och ansvarsfull. Smart på ett ödmjukt sätt..
Han är helt fantastiskt underbar på alla sätt och vis, han lyssnar på mig och HÖR mig. Det finns så många som lyssnar på vad du har att säga, men dom hör inte vad det egentligen är du försöker säga. Jag behöver knappt säga något till Jordan, han vet ändå, och han finns där, utan att vara påträngande eller i vägen. Han ställer sig inte i överläge mot mig, han lägger sig på samma nivå.
Han ger och han tar.
Han är allt jag någonsin kan behöva, min Prins, och jag vill göra honom lycklig.

Nu ska jag lägga mig och försöka sova.

Kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar