stat

lördag, april 23, 2011

Summer is officially here!

Igår var den bästa dagen på MYCKET länge!
Vaknade hemma hos Marre.. Hade planerat med Sandra att jag skulle hem till henne på en fika.
Jag vet inte om man kallar några drinkar, grillning och några öl för fika, but it doesn't really matter cause it was an AWESOME day!
Vi grillade hamburgare.. Eller.. Jag blev grill master efter att Sandra failade, hårt! ;)
Maja & Liam som är Sandras styvbarn och jag blev bästa vänner!
Tog dem NOLL tid att warm up to me, kids love me!
Dom tyckte att "tant lindah" skulle komma och leka flera gånger..
Tant? Really? Tack Sandra! *fnys*
Någonstans under kvällen så lyckades Sandra övertala mig att följa med hem till My, på fest.
Det var väl lite halvt små planerat att jag skulle dit, men hade lagt ner det då jag inte alls kände för krogen.. Men ja.. man är väl en push over antar jag!


Väl hos My så tog det inte lång tid innan jag felt RIGHT AT HOME, det var massa Amerikaner där.
Satt först och bara lyssnade på den underbart mjuka dialekten..
Efter ett tag var även jag igång i konversationen!
Any chance to use my english.. i'm game!
Trivs bättre med amerikaner då dem är MYCKET öppnare och socialare än Svenskar.. GENERELLT!
Blev senare utgång till Bill & Bob, vilket betyder att det officiellt är sommar.
Årets första! Vi satt på terassen och drack öl och skrattade hysteriskt!
Ena Amerikanen, Jason.. eller J.T var absolut den största anledningen till att kvällen blev en hit!
Riktigt rolig kille, love!! Var länge sedan jag skrattade så pass mycket!
So thank you for that!

Idag blir det av till Syrran för att hämta min tvätt som jag missade att plocka upp igår! Sorry!
Hoppas på att springa på Angelica på bjurovda också! Vore kul!
Får se om hon är ute!


Sen blir det hem till Marre för lite påskmat... Typ.. Ägg! :P

Glad Påsl all!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar