stat

tisdag, april 12, 2011

Sorry for the lack of updates!

Har haft bus mycket att göra de senaste dagarna, allt från sjukhus besök till jobb intervjuer.
Brigita tipsade mig om ett jobb i fredags, som hon hade sökt. Hon tyckte att jag också skulle söka det jobbet, and i did. Jag fick komma på intervju i måndags och det känns som att det gick jätte bra.
Jag har lite svårt för intervjuer, eller.. inte för intervjuer, men för att riktigt veta hur det gick..
Varje intervju jag någonsin har varit på så har jag fått jobbet, och jag tyckte att denna intervju gick som vanligt.. vilket måste betyda att det gick bra? Eller? Ja vet inte.. kändes bra iallafall :P

Var hos läkaren och kuratorn idag, jag blev stucken i armen.. Fel.. det gjorde mega ont och nu strålar det i hela armen på mig. Sen fick jag prata med min kurator, hon är fantastisk.
Trivs jätte bra med henne och hon ställde "rätt" frågor för att få mig att prata. Super skönt då jag är rätt komplicerad när det gäller att släppa in någon i "min zon".

Har inte pratat med Jordan på en vecka. Antar att han behöver lite tid att smälta vissa saker.
Han får så mycket tid han behöver. I would wait a life time for him.

Imorgon så har jag en lunchdejt med min före detta styvpappa.
Han ringde i lördags och ville bjuda på mat så vi bestämde onsdag :)
Är mycket att göra denna vecka också.
Måndag - Jobbintervju
Tisdag - Läkaren
Onsdag - Lunch dejt
Torsdag - Arbetsförmedlingen
Fredag - Möte hela dagen.
Helgen blir det Våfflor med Marre! JIIIHUUUU!!!
Oh oh oh.. Får även veta redan denna vecka hur det blir med jobbet!
Håll tummarna för mig och min underbara, Brigita!

Nu ska jag försöka söva mitt migrän.
Har varit en emotionell dag.

Kärlek.

1 kommentar: