stat

tisdag, april 26, 2011

My corner stone!


Min bror is my rock!
Han ställer alltid upp bäst han kan! Just nu,
as I'm writing this, så står han och river tapeter hemma hos mig.
Allt ska ner och göras om.
När jag flyttade in så var/är det en strukturtapet i vardagsrummet.. snyggt.. NOT!
Så den ska äntligen ner och bytas ut mot något lite snyggare (Läs: MYCKET snyggare).


Imorgon ska jag fixa till min finger tattuering också!
För några veckor sen så tatterade jag in "love" på insidan av pekfingret, jag var mycket medveten om att sånna tattueringar kräver underhåll och måste fyllas i ofta, så imorgon blir första ifyllningen.
Just nu så har "love" blivet "ove" och med tanke på att jag inte känner någon "ove" så känns det inte så bekvämt :)
Ska även fylla på med rosa på min "BSB" tattureing då nästan all rosa är borta.
Funderar på att ta röd istället för rosa, eftersom den rosa färgen är så svår.

Har varit en jobbig dag för mig idag.. Har haft ångest till och från hela dagen..
Jobbigt med tanke på att jag inte ska träffa min psykolog igen förens om en vecka.
Får luta mig på mina vänner istället.. Min allra bästa vän är dessvärre i Spanien med sin nyblivna festman..
Hon kommer hem i veckan, men inte förens i slutet av veckan.. Hmm.
Grattis till henne föresten!! Hon kunde inte hittat en bättre festman till sig!
Dom är som gjorda för varandra!
Jag hoppas att en dag även jag kan hitta någon som vill göra mig så lycklig.. En dag..

Imorgon har jag hela dagen bokad. Först ränna lite ärenden på stan, sen kl 11 ska jag gadda mig,
sen hem till syrran, träffa Marre på stan och gå till Ticket för att kolla flyg till NYC sen träffa Emma för en fika! Jag älskar när dagarna är packade med saker att göra!
Då mår jag som bäst!


Nu ska jag lägg mig och sova!
Hoppas ni haft en bra dag!


Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar