stat

måndag, juni 27, 2011

Working 8 - 4:30.

Det klingar inte lika snyggt som "working 9 - 5" Men det får gå ändå.
Har haft en trevlig dag på jobbet idag, det gick väldigt snabbt får jag nog påstå.
Man har ju inte varit sämre än att man hittat en motivering, annan än pengar att gå till jobbet.
Klart det ska jobba en hunk på varje arbetsplats jag kommer till.
Det är lite standard nu mera känns det som.
Det är mer eller mindre halva klassens/gruppens tjejer som blir helt fnittriga och ler fånigt när denne person går förbi eller när han kommer till klassrummet för att säga hej.
Jag är en av dem *räcker upp en hand*.
En sån där typisk "good looking guy". Inte alls min stil.. men han är "tall dark and handsome".
Typ, the very definition of.. gorgeous!
Tyvärr vet han om att han ser bra ut också.. Vet dock inte om han spelar på det.
Får hoppas att han inte gör det. Gift är han också... Oh well.. titta får man :)


Det är STRÅLANDE fint väder ute idag och jag är pigg och glad som en lärka.
Jag mår bra och det känns ljuvligt!
Klart.. Det är ju det där med skolan.. och Jordan, som ligger och skaver.. Men bortsett från dem två faktorerna så känns det som jag har livet under kontroll.. för omväxlings skull.
Har nog aldrig varit så varsam och uppmärksam på mig själv och min omgivning som jag är nu.
Skönt :)

Skulle ha satt i min hårförlängning i går, men lilla Sandra blev sjuk så det blev inget.
Får se om vi kan fixa det i veckan, vore toppen om jag kunde få ha det klart till på fredag när det är after work med resterande sommar vikarier.
Ser fram emot det faktiskt. Ska bli kul att få umgås med gänget i en "out of work situation".
Det är ett härligt gäng som jag jobbar med, alla glada och trevliga.
Jag hoppas vi kommer fortsätta att ha samma kontakt sen även efter utbildningsveckorna.
Lite after work någon gång då och då är ju aldrig fel.

Nu ska jag nog faktiskt ta och slappa lite innan jag ger mig in på att laga matlådor till veckan.
Bloggas senare kära läsare.

Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Tihi fan jag satt och sa dedär ute när vi satt och pratade " Han ser ut som en typisk såndär som vet att han ser bra ut, de gör ju bara att han inte ser bra ut" Haha jag blev typ generad för jag såg hur alla blev när han kom in hahahaha

    Var ju nästan så med torsken med haha Lindah du får sluta hitta torkar på jobbet du gör ju så jag måste bli fnittrig och generad haha :P Puss på dig <3

    SvaraRadera
  2. De blir ju så fel när man skriver >_< Jag menar på att han verkar vara en sån som drar nytta av det. Svårt att förklara, typ torsken, han visste att han såg bra ut men var fortfarande lite sådär blyg, men denna karl verkar mer på ett kaxigt sett...Äh aja jag menade inte på de sättet du tror. Självklart är de bra när någon tycker om sitt utseende =)

    SvaraRadera