stat

torsdag, juni 16, 2011

Blisters

Skavsår överallt på fötterna känns det som!
Dags att investera i nya skor? Kanske?
Har en klump i magen.. fick just se Jordans presentationsbild på facebook....
Den var jobbig att svälja.. Vill helst spotta ut den igen.... Nej, det är inte han och en tjej.
I wish it was that! Jag hatar Backstreet Boys! Fan vad som ska ställa till det....
Ok, I didn't mean that.. I love the boys.. Det är tack vare dom som jag lever idag..
Men dom pajar mitt kärleksliv något så hysteriskt mycket! =/
Skulle ge upp dom om han bara bad mig.. Jag skulle släppa allt för Jordan. ALLT.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att han kommer åtminstone vilja se mig när jag flyttar till NY i januari.
If he gave me the chanse.. I would spend the rest of my life making up for what i did to him.
Utan att tveka. He is THAT good.

Har funderat på om jag ska ge det en till chans.. Maila honom och lägga ut hela min värdighet.. Men det känns hopplöst... Ååååh... Kom tillbaka.

Imorgon är sista dagen på första veckan på Telia.
Min hjärna känns som en mosig tvättsvamp av all ny information man (försökt) tagit till sig.
Dock ska jag inte alls klaga och låta negativ. När jag jobbade på 118700 så fick vi 2 utbildningsdagar, här får vi 20 dagar. Plus praktik. Så vi är (bör vara) ordentligt utrustade och redo för action när vi väl sätter oss i svaret sen :) Ska bli kul! Jag älskar problem lösningar och att prata med folk!
Vi har faktiskt jätte kul om dagarna. Jag trivs med de allra flesta.
Det finns väl en eller två energi bovar, men man får försöka undvika att "bemöta" som helt enkelt.
Man kan inte komma överens med alla :)

Idag på vägen hem från jobbet så slängde jag in sista papperna till skolan.
Betyg och annat skit. Nu får jag invänta svar från dem innan jag kan skicka till CSN.
Pratade lite med Emmi angående CSN lån till utlands studier etc.
Känns som jag har någorlunda koll på vad det är som gäller nu.. Hoppas det iallafall.
Mitt lån kommer inte vara nådigt. Enbart SKOLKOSTNADEN kommer ligga på ca 300.000.
Sen så är det boende och mat osv. Haha.. *torkar svetten från pannan*
Kommer spendera en livstid med att betala tillbaka allt.
Det är värt det.
Som Doris sa: "Det finns nog inte någon högt betald, läkare, advokat etc som INTE har haft eller har ett stort CSN lån att betala tillbaka". Den kommentaren får mig att känna mig lite bättre över det hela.
It's my life.. och jag vill jaga mina drömmar.
Om man inte går efter det man vill göra och ha i livet så varför ska man då leva?
Jag tror på att sträva efter det man vill ha.
Shit aint gonna happen by it self. You gotta MAKE it happen!
Jag sa när jag var 8-9 år att "när jag blir stor ska jag jobba som journalist på NY Times".
Den drömmen håller jag fast vid.


Kärlek.

2 kommentarer:

  1. Jag pluggade till det jag absolut ville och älskar trots studielån och pissig arbetsmarknad men det är det alla gånger värt - så satsa även om pengarna är avskräckande! :-) Ses imorgon. (Och är han värd det så lägg ut din själ, det finns så många skithögar där ute så har du en chans så ta den! *råd från en skadad* :-)

    SvaraRadera
  2. Oh va glad jag är för att du lämnat in the paper :D Finaly! :D
    Ses snart my darling :D

    SvaraRadera