stat

onsdag, juni 29, 2011

A man in my taste!

Sitter på lektionen/utbildningen idag och pratar lite allmänt om this and that då en av killarna
(vi har två killar i gruppen) vräker ur sig, "jag har alla backstreet boys skivor"..
- What!? Du har vad?
Haha kudos till honom som "vågade erkänna" det.
Det kanske inte är världens mest hippaste skivsamling om man är kille.
Han hade koll på vilka år som respektive skiva var släppt mm.
En man i min smak! Haha lilla Andreas är en riktig gullunge!
Nu har han ju förstås fått ännu lite fler plus poäng från mig!

Imorgon så ska vi ha en "kick off"/After work med jobbet.
En av cheferna kom in i klassrummet idag och frågade om alla kunde vara med.
Det ska bjudas på rosé vin och lite snacks.
Ska bli jätte trevligt!
Som jag sagt tidigare så trivs jag verkligen med de andra sommarvikarierna.
Vissa som jag hade en uppfattning om när man började har helt förändrats mot hur jag uppfattade dem från början.
De har visat sig vara riktiga diamanter. We like!
Lunchade med Angelica, Camilla och "Lilla Sandra" idag. Blev en 13C på Spicy Hot.
Får se vad vi hittar på i morgon.
Skulle ju inte sitta helt fel med en fresh sallad nu när det är så här brännande hett ute! 35 grader nu på eftermiddagen när jag skulle gå hem. SJUKT obehagligt!
Men men.. jag ska inte klaga.. snart är det mörkt och 30minus grader igen.
Usch.. Sverige.

Hur har alla haft det i dag?

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar