stat

lördag, juni 18, 2011

I told you so!

Hurra för idag! Har haft en hur bra dag som hellst!
Klockan ringde 9 i morse. Klev upp, duschade och sen gick jag iväg till Doris.
Var lite osäker på hur lång tid det skulle ta att gå dit, men det visade sig vara mycket närmare än vad jag tänkt mig. Tog bara 40 minuter från Vetterstorp till Blåsbo.
Snyggt, då vet jag det till nästa gång!
Jag skulle ju som tidigare nämnt, passa barnen idag medan mamma Doris tog sig in till stan för att inhandla ett stycke party dress och lite vin inför kvällens utgång.
Som vanligt så var Noah, Jolie och lille Alvin skötsamma och det gick utan något som helst problem.
När Doris kom hem så hade hon köpt med sig lunch till oss alla 5, från 7/11.
Och bäst av allt.. Hon hade köpt med sig en smoothie till mig från SqueezedUp!
Hon hade till och med kommit ihåg vilken smak det är jag brukar köpa!
HALLÅ!!! Guldstjärna!
Jag har liksom inte ens nämnt till henne vilken smak jag brukar köpa, men tydligen så har hon kikat på min blogg eller på mina facebook bilder!
Tack snälla underbara Doris för att jag fick komma och passa barnen & för maten och smootien!

Nu har jag precis kommit hem igen och slängt mig på sängen för ett snabbt inlägg i bloggen innan jag ska gå iväg till Pettersberg för att hälsa på Marre.
Har inte träffats på ett tag nu och jag tycker det är på tiden för en liten dejt :)

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Momo en sväng.
Har inte setts på flera år så det är definitivt på tiden nu tycker jag!

Hoppas ni alla njuter av den fina kvällssolen och att ni har en fin helg!

Bloggas kanske senare.


Vi blåser såpbubblor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar