stat

tisdag, juni 28, 2011

Ice ice baby!

Gilla att jag just ringde Jordans mobil och **** svarar i hans mobil!!
Gick som en isande känsla genom hela kroppen. INTE en skön känsla vill jag lova!
"Hello, may i help you", med bestämd röst.
Hörde Jordan i bakgrunden som säger "Is somebody calling, or no?"
Det vill säga att personen som svarade i Jordans telefon inte ens gav honom en chans att svara i sin egen mobil!
Det är ju jävla trevligt! Shit jag mår sådär illa nu.
Nu vågar jag FAN INTE ringa mer! I alla fall inte mer idag.. Jösses!


Nej nu måste jag lugna nerverna...

2 kommentarer:

  1. Ständigt denne **** - ibland äre inte lätt..

    SvaraRadera
  2. :/ Tror nog att han såg att nr inte var amerikanskt :/ Förmodligen därför han tog upp luren :/

    Klart du ska ringa igen, men kanske vänta och chansa när **** inte är hemma :P Dock kan du ju inte veta de men en vild chansning =) God morgon btw :D

    SvaraRadera