stat

onsdag, juni 01, 2011

Treated my self!

Köpte mig ett par jeans idag!
Tyckte att jag förtjänade ett par nya byxor efter alla framsteg jag gjort de senaste månaderna!
Jag känner mig verkligen som en ny person mot hur jag var för bara några månader sedan.
Jag tänker på ett helt annat sätt.
Jag är mer öppen och definitivt mer förstående mot mig själv och hur jag är i dag.
Jag har ju varit som jag har varit på grund av hur jag har haft det i min uppväxt.
Min psykolog har lärt mig att bemöta mig själv och de situationer jag funnits i och i och med det, fått förståelse för mig själv och min.. oro eller vad man ska kalla det för.
Jag har mycket att tacka Jordan för också. Han har lärt mig MYCKET om mig själv.
Jag har en helt annan tillit till personer runt mig. Tack vare honom.
Jag har lärt mig att sålla bort onödiga energi bovar och situationer som kan uppstå i deras närhet.
Jag har varken tid eller lust att hamna i drama, någonsin igen.
Man måste lära sig att bemöta människor utifrån hur dem är, inte hur man vill att dem ska vara.
Om man bara kan lära sig det så kommer man inte bli besviken på folk längre.
Man kan bara leva upp till sina egna förväntningar.. Inte andras.
Detta år har varit lite av ett "lära sig på nytt" år.
Det har gjorts många förändringar och i januari kommer jag testa vingarna.
Jag har skickat in ansöknings papperna till skolan idag.
Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.
Jag vill jag vill jag VILL hem till New York!!
Måste även säga Grattis till Pappa Elaine som kom in på sin skola/utbildning!
GRATTIS Elaine! kommer gå skit bra tror jag!!

Nu ska jag snart iväg och möta Marre i centrum..Sen blir det tjejkväll med Pizza och skitsnack!

And to Jordan.
If you're gonna let someone else make YOUR opinion about me.. Just walk away.
YOU know me.. HE... Does NOT!
It's been 2 weeks since you added me on bbm and unblocked me on fb.
If your still not gonna talk 2 me.. Why did you add me in the first place?
I Get it.. I do.. But enough already.. :(

1 kommentar: