stat

söndag, juni 19, 2011

Guest Blogger - Briggan i lådan idag!

Tjenixen fina fisken!



Nu sitter jag här med mitt trasiga tangentbord och ska gästblogga! Sitter även och funderar hur gör man dehär? :S Va ska jag skriva? Sen så ploppar de upp en massa onödigt babbel som ni kanske märker?

Joh Lindah och jag träffades förra året vid en introduktion på ett företag vi inte nämner vid namn. Tror de klickade ganska så snart mellan oss! Vi har vår egna lilla Potthead humor och vi behöver varandra på olika sätt. Med andra ord skulle vi nog vara the purfect couple om man vill uttrycka de så. Lindah erbjöd mig en plats att bo på för att underlätta allting! Dock var jag upp över öronen kär så jag var inte så långvarig hemma hos henne tyvärr.
När jag sen slutade på jobbet av personliga skäl så visste vi inte om vi skulle vara vänner längre men de blev vi. Nu är Lindah en av mina närmsta vänner! Vi har våra sjuka stunder men vi har även våra gnabb. Om för små BHar eller annat smått och gott. Men vilken vänskap är en bra vänskap om man inte har olika åsikter?

Lindah och jag finns här för varandra i vått och i torrt det har vi bevisat för varandra! Nu ska vi även bli kollegor igen vilket är heeelt underbart! Vi hade så kul på senaste stället vi jobbade ihop på!

Nu tror jag nog att babblet i huvudet är slut, så jag bör lägga av innan texten blir allt för långtråkig att läsa!

Hakunamatata, snart är de vi som är kungar! Eller nått... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar