stat

söndag, juni 26, 2011

Got a million reasons..

.. to run and hide, I don't blame you for being scared.
Denna kommande vecka kommer vara brutal för mig.
Måste plugga på alla anteckningar från utbildningen, vänta svar från skolan i NY och hoppas på att jag får tag på Jordan.
Skickade nyss ett meddelande till honom på facebook.
Vill inte höra av mig för mycket, för ofta.. I don't wanna risk getting blocked again. Får närma mig LÅNGSAMT.
Är på konstigt humör just nu.. typ.. rastlös/stressad/orolig/förväntansfull... typ?

Måste vila huvudet.. Migrän på G.

1 kommentar:

  1. Hej Lindah!

    Jag ville bara säga att jag tycker ditt inlägg hos Sandra var riktigt bra! Jag är rätt nöjd med mig själv, fast man inte är pinnsmal, har degmage och inte har tuttar i silikonstorlek :) Man är ju skapt som man är skapt, sen har väl alla dagar då man känner sig som den fulaste i världen, men det har väl fotomodellerna också (hoppas jag ;P)

    Om man är tjock eller smal har ju ingen betydelse för om man är snygg eller inte, det finns ju jättemånga som är "tjocka" som ser riktigt bra ut, det är synd att samhället är så snevridet och ofta ser till storlek och form.

    Jaja, nog svamlat för nu. Ville iaf bara säga att jag gillade din text.

    Hälsningar
    Lina

    SvaraRadera